sobota, 27 kwietnia 2013

MiiMii- moja firma już otwarta:)

MiiMii firma produkcyjno-handlowo-usługowa Dagmara Łożyńska

Odważyłam się i w czwartek rano wstałam i spontanicznie całkiem pojechałam i ją otworzyłam.

Wiecie czemu MiiMii?

Ukochana poduszka mojej Leny tak się nazywa.

Myślę, że ta nazwa przyniesie mi szczęście:)

Na razie będę działać na allegro zobaczymy co z tego będzie, boję się troszeczkę, ale trzeba wierzyć w to ,że się uda:)

Zapraszam was na moje aukcje może znajdziecie coś dla swojej pociechy:)
Od poniedziałku wrzucam wszystko co mam na aukcje, będę wam relacjonować jak mi to idzie:) b

Kupiłam maszynę do szycia już na firmę i będę szyć, szyć i szyć. 

3mać kciuki kochani !!!


I dared and on Thursday morning I got up and went quite spontaneously and opened it.
Do you know why MiiMii?
Lena my beloved pillow nazywa.Myślę so that the name will bring me luck :)
For now, I'll work on allegro see what will come of it, I'm scared a little bit, but you have to believe it will work :)
I invite you to my auctions can find something for your baby :)
Monday I throw everything I have at auctions, I will narrate to you how it goes :) I b

I bought a sewing machine already in the company, and I sew, sew and sew.

1 komentarz:

  1. Witam Pani Dagmaro!
    To już rok..., mam nadzieję że świętuje Pani same sukcesy związane z otwarciem firmy.
    Oby Pani nie traciła zapału do pracy i odnosiła same sukcesy, także w życiu osobistym... Wszystkiego naj.

    OdpowiedzUsuń