czwartek, 9 maja 2013

LITERKI Z FILCU- PROJEKT JUŻ GOTOWY.

Długo planowałam i zastanawiałam się jak wykonać te literki, żeby były oryginalne i wyjątkowe.
Wybrałam czcionkę, materiał i wymyśliłam serie dodatków.
Oto efekty mojej pracy dostepne od dzisiaj na allegro: LITERKI Z FILCU.


Każda literka jest starannie wycięta i zszyta kolorystycznie dobrana muliną, wypchana antyalergicznym wkładem. Dostępne są dwie wielkości liter 28 i 20 cm.





Stworzone imię jest urocze i stylowe do każdego dodaję ozdobne dekory.

 Na razie wymyśliłam 2 motywy ale planuję więcej.



Czcionka na razie jedna wygląda tak:



Można kupić jedną literkę i ozdobić nią drzwi, okno, łóżeczko.











1 komentarz:

  1. bardzo ładne :) ja chyba zrobię takie literki na prezent :) bardzo ładny blog!
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń