wtorek, 16 lipca 2013

SATYNOWE KWIATY- NOWE POMYSŁY NA OZDOBY.

Jak obiecałam zrobiłam kilka nowych satynowych kwiatków z ozdobnymi środkami ze starych guzików i koralików.
Każdy ma posrebrzane zapięcie broszkowe i dzięki mojemu patentowi może być także kwiatem do włosów mocowanym na wsuwkach czy kokówkach, można go także bez problemu zamontować do cienkiej metalowej opaski.

Wielkość kwiatów to 10-12 cm więc są dość spore.

Czekam na wasze opinie co wam się podoba , a co byście zmieniły?

Reszta w najbliższych dniach.

Robiłam im zdjęcia na trzy rożne sposoby i w końcu najbardziej podoba mi się te  czarne tło.

Zapraszam i pozdrawiam wszystkich zaglądających.:)

satynowe kwiaty do włosów

granat,błękit fuksja- satynowy stroik

Biały stroik ślubny

Stroik ślubny /broszka

Kwiat do włosów

satynowa broszka

W marynarskim stylu

Satynowe kwiaty broszki

Kwiaty do włosów niebieskie.

Z ozdobnymi guzikami

Kwiaty ze złotymi guzikami

Duże satynowe broszki


2 komentarze: