czwartek, 3 października 2013

Jak uszyć ciepły komin na zimę w 10 minut :) ??

Hej chciałam Wam dziś pokazać komin który uszyłam z myślą o moim tż ,ale oczywiście tak jak myślałam powiedział mi ,że to nie jest dla niego i będę chodzić w nim ja.
Jest dwustronny uszyty z grafitowej dzianiny i szarego polaru.
Sztywniejszy od dzianinowych ,super się układa jest milutki i cieplutki.
Uszycie go zajęło mi jakieś 15 minut.
Prosty i bardzo wygodny.

A oto ja w moim nowym kominie:)



Do jego wykonania potrzebujemy dzianiny i polaru.
Jak ktoś mieszka w Bytomiu polecam sklep na rogu koło Mopr-u.
Kupiłam w nim dzianinę 6 złoty za metr i polar w tej samej cenie.


Wycinamy z nich dwa prostokąty o wymiarach 148 cm x 33 cm
( w tym marginesy 1,5 cm z każdego boku na szwy)
Wyjdzie na komin o wymiarach 145 cm x 30 cm.



Przykładamy prawe strony do siebie i na lewej stronie przyszpilamy materiał.
Wygładzamy 100 razy ,żeby wszystko się równo ułożyło.



Zszywamy wszystkie boki ze sobą zostawiając gdzieś tam w środku małą dziurkę ,żeby nasz materiał przewinąć przez nią na prawa stronę.


Po czym zszywamy nasza dziurkę na maszynie.


Otrzymujemy prosty dwustronny szalik.


Ja chciałam mieć komin więc wybrałam ozdobny ścieg, a mam ich zaledwie parę i zszyłam końce naszego szalika nakładając na siebie jego końce, przez co powstało ozdobne przeszycie.




Tak prezentuje się nasz efekt końcowy .
Jak Wam się podoba??







Więcej inspiracji znajdziecie tutaj :


Buziaki kochani:*







5 komentarzy:

  1. świetny ten komin:-) Chyba będę musiała sobie taki sprawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super:) trzeba miec jeszcze talent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podzielisz sie informacja jakiej maszyny uzywasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin jest świetny :) ! . Tylko, że u nas polar kosztuje ok 30zł za metr... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. a w Bytomiu jest jeszcze ta pasmanteria? jeśli tak to mogę prosić o dokładny adres albo nazwę:)

    OdpowiedzUsuń