wtorek, 11 lutego 2014

Zamotany komin DIY - zrób go sam !!!

Cześć kochani:*

Chciałam Wam dzisiaj pokazać komin ,który zrobiłam dla mojej ślicznej niebieskookiej sąsiadki :)

Zapleciony został na palcach z trzech kolorów: 
biały ,fioletowy i jasny niebieski .

Wszystko razem spięłam filcową obręczą w kolorze fioletowym.

Całość wyszła bardzo efektownie i super wygląda na nowej właścicielce.

Komin diy zamotka


Komin robiłam jakieś 2-3 godzinki.


jak zrobić szalik na palcach


Obręcz skleiłam klejem na gorąco.

ciepły komin diy







Jak zrobić taki komin dowiecie się w moim poście o zaplataniu szalików i kominów, znajdziecie tam filmik dokładnie pokazujący jak robić tzw. "Zamotki", oraz moje inne prace.

Zapraszam!

Link poniżej.





7 komentarzy:

  1. świetna sprawa chyba spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna mam ochotę zrobić sobie coś takiego. Kupiłam już dawno odpowiednią włóczkę. Przekonałaś mnie, pisząc, że zrobiłaś go w 3 godziny. Biorę się w takim razie do roboty. Jeszcze tylko jakiś kursik.......

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.
    Nominowałam Cię do nagrody Liebster Blog Award.
    http://tymczasemwbulgarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja praca zasługuje na uznanie, dlatego zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do powstającego spisu blogów. spisiocenablogow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń